Kaikkien rotujen pentunäyttely PentuKekrit 4.9.2022
Kaupin vinttikoirarata, Kaupinpuistonkatu 21, 33500 Tampere

Näyttelyn ilmoittautuminen  21.4.2022 alkaen.
Ilmoittautuminen näyttelyyn tulee tehdä joko postitse tai internetissä.
Ilmoittaessaan koiransa näyttelyyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä. Säännöt löytyvät Kennelliiton kotisivuilta.

Online-ilmoittautuminen osoitteessa www.showlink.fi  (suora linkki ilmoittautumislomakkeeseen)
Tai postitse Kennelliiton ilmoittautumislomakkeella, kopio maksukuitista mukaan liitettynä, viestit kohtaan Kekrit ja koiran rekisterinumero.

PentuKekri2022
Kurkirinne 4
02970 ESPOO

Showlink ilmoittautumisesta tulee aina vahvistus annettuun sähköpostiosoitteeseen. Jollet saa vahvistusta, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluun info@showlink.fi. Tarkasta ilmoittautumisvahvistuksesta koirasi tiedot ja kilpailuluokka. Netti-ilmoittautuminen maksetaan verkkopankilla tai luottokortilla ilmoittautumisen yhteydessä. Säästä saamasi vahvistusviesti näyttelypäivään asti.

Ilmoittautumismaksut

Ilmoittautuminen 8.8. mennessä 30€
Ilmoittautumismaksut 8.8. - 15.8. välisenä aikana: (Vain online!) 50€

Kirjeenä lähetettävien ilmoittautumisten maksut tulee suorittaa tilille
IBAN FI69 4500 0010 0461 07
Saaja: Suomen Glennit ry
Viestikohtaan lisää KEKRIT

Rokotusmääräykset Suomen Kennelliitto-Finska Kennelklubben ry:n määräysten mukaan.
Huom! 1.1.2001 jälkeen syntyneet typistetyt koirat eivät saa osallistua näyttelyyn.
Näyttelyyn osallistuvan koiran tulee olla tunnistusmerkitty. Tunnistusmerkintä on pakollinen Kennelliiton virallisissa näyttelyissä, kokeissa ja kilpailuissa.

Antidoping –valvonta
Dopingvalvonta koskee kaikkia Suomen Kennelliiton myöntämiä näyttelyitä, kilpailuja ja kokeita. Ajankohtaisinta tietoa osoitteessa KENNELLIITTO / ANTIDOPING

Arvostelut ja luettelo
Näyttelyssä on sähköinen arvostelu, tulokset saat omaan sähköpostiisi, sekä ovat luettavissa Koiranetistä.
Mobiililuettelon voit ostaa jo edeltävällä viikolla, mutta luettelo aukeaa näyttelypäivän aamuna. Luettelon hinta on 2,99€ ostettaessa Showlink soveluksen kautta. Luettelosta voit seurata ajantasaisesti oman kehäsi kulkua ja arvosteluja.

Pysäköinti
Pysäköinti näyttelyalueella on maksullista. Pysäköinti maksaa 2 € , varaa tasaraha.

Tiedustelut

Tiedustelut pentukekri2022@glennit.fi