Kaikkien rotujen pentunäyttely Pentukekrit 21.9.2024
Kauppakeskus Tuulonen, Tuulosentie 1, 14810 Tuulos⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Näyttelyn ilmoittautuminen  24.4.2024 alkaen.

Ilmoittaessaan koiransa näyttelyyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä. Säännöt löytyvät Kennelliiton kotisivuilta.

Online-ilmoittautuminen osoitteessa showlink.fi  (suora linkki ilmoittautumislomakkeeseen 24.4 alkaen)

Showlink ilmoittautumisesta tulee aina vahvistus annettuun sähköpostiosoitteeseen. Jollet saa vahvistusta, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluun info@showlink.fi. Tarkasta ilmoittautumisvahvistuksesta koirasi tiedot ja kilpailuluokka. Netti-ilmoittautuminen maksetaan verkkopankilla tai luottokortilla ilmoittautumisen yhteydessä. Säästä saamasi vahvistusviesti näyttelypäivään asti.

Ilmoittautumismaksut

Ilmoittautuminen 24.4 - 25.8.2024 mennessä 35€
Ilmoittautumismaksut  26.8 - 1.9.2024  välisenä aikana 50€

Rokotusmääräykset Suomen Kennelliitto-Finska Kennelklubben ry:n määräysten mukaan.
Huom! 1.1.2001 jälkeen syntyneet typistetyt koirat eivät saa osallistua näyttelyyn.
Näyttelyyn osallistuvan koiran tulee olla tunnistusmerkitty. Tunnistusmerkintä on pakollinen Kennelliiton virallisissa näyttelyissä, kokeissa ja kilpailuissa.
SKLn alaisissa tapahtumissa RuVilla on lakisääteinen oikeus tarkastaa koirien mikrosirutus

Antidoping –valvonta
Dopingvalvonta koskee kaikkia Suomen Kennelliiton myöntämiä näyttelyitä, kilpailuja ja kokeita. Ajankohtaisinta tietoa osoitteessa KENNELLIITTO / ANTIDOPING

Arvostelut ja luettelo
Näyttelyssä on sähköinen arvostelu, tulokset saat omaan sähköpostiisi, sekä ovat luettavissa Koiranetistä.
Mobiililuettelon voit ostaa jo edeltävällä viikolla, mutta luettelo aukeaa näyttelypäivän aamuna. Luettelon hinta on 3,49€ ostettaessa Showlink soveluksen kautta. Luettelosta voit seurata ajantasaisesti oman kehäsi kulkua ja arvosteluja.

Tiedustelut

Tiedustelut ja myyntipaikkatiedustelut